mandag 22. mars 2010

Syk gutt

IMG_1799

Stakars lille Milo ble plutselig syk. Fikk feber å ville ikke ha mat, fikk ikke i han drikke heller så da ble jeg bekymret. Han ble slapp å så han ikke var i form. Da ringte jeg dyrlegevakta for selvsagt var det på en helg. Det ble veldig dyrt så er glad jeg hadde forsikring :) Der fant de egentlig ikke ut noe annet en at han hadde en innfeksjon men viste ikke hvor den var, så vi fikk antibiotika og febernedsettende. Dagen etter var jeg hos min faste dyrlege å hun fant ut med engang at han hadde en betennelse i tannkjøttet der han hadde mistet en jeksel, den skulle jo ut da men ikke med innfeksjon :( To dager etter var Milo helt som før, lekte å herjet ;)) Spiser fremdeles litt dårlig men han holder på å miste mange tenner, så det hører vel med….

IMG_1810

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar